𝒮𝒯𝒜ℛ 𝒪ℱ ℳ𝒴 𝒟ℛℰ𝒜ℳ𝒮

آرمــــــی هــا بخــونـــــید!!💜

1400/10/19 14:19
125 بازدید
اشتراک گذاری

I...l...o....v....e      y...o...u    b....t...s

خب سلام...خیلی وقت بود من پست نذاشته بودم ولی خب خوشحالم که برگشتم وبلاگم

امتحانات ترم اول همونطور که گفتم با موفقیت تموم شد و الان امتحانای کلاسی رو داریم میدیم و من همچنان زرنگ کلاسمونم:)

حالا از اینا بگذریم...موضوع پستم یه چیز دیگه هستش

.

.

.

.

من خودم یه آرمی ام

یه آرمی ایرانی

پس همه آرمی های ایرانی رو درک میکنم

همه اونایی که آرزوی کنسرت رفتنو دارن

همه اونایی که بی تی اسو دوست دارن

همتونو درک میکنم

مسلما همه ما به بی تی اس فکر میکنیم

و تنها چیزی که تو ذهنمونه اینه👇

اما من میخوام یه چیزی بگم

خود من بشخصه فکر میکردم بدبخت ترین آدم جهانم😐

چرا؟

چون هیچ وقت نمیرم کنسرت

چون خانوادم از BTS بدشون میاد

چون هیچ شانسی ندارم که لایت استیک داشته باشم

آلبوم های BTS برام یه رویاست

چون نمیتونم برم فن ساین

و خیلیییی دلیل های کوچیک و بزرگ دیگه...

اما یه چیز رو فهمیدم

ما همه یه خانواده ایم💜

همه‌ی ما خانواده آرمی و بی تی اس هستیم

که مهم نیست تو اون خانواده از چه نژادی باشی

چه دینی داشته باشی

چه شکلی باشی

پولدار و فقیر باشی

خلاصه میخوام بگم که

احساس بدبختی نکنید چون....

ما همونایی هستیم که نامجون حجابمون رو دوست داره

تهیونگ گفته جذابیم

جونگ کوک گفته میخواد به  کشورمون سفر کنه

جین گفته دوست داره غذای مارو امتحان کنه

جی هوپ گفته دوست داره یه گربه (نژاد ایرانی داشت ولی اسمش یادم نیست) داشته باشه

شوگا تاریخمون رو دوست داره

و جیمین

موچی ما عاشقمونه

ماهم عاشقشونیم

آره!!

ما همونایی هستیم که BTS به افتخارمون تو یه کنسرت لباس ایرانی پوشید

اره ما هموناییم

پس احساس پوچی در مقابل آرمیای دیگه نکنید خواهشا!!

و در آخر👇💜

اما من بازم احساس میکنم بدبخت ترین آرمی جهانم😐شما همچین حسی نداشته باشید

مال من مادرزادیه😑💔

پسندها (7)

نظرات (3)

전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
19 دی 00 14:27
ممنون حس خیلی خوبی بهم دادی
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
حقیقت رو گفتم💜
اما من بازم همینی ام که هستم😐
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
19 دی 00 14:28
پست وبلاگم را لایک کن
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
لایک کردم

19 دی 00 15:21
چه مطلب قشنگی بود راستی اون نژاد گربه که گفتی گربه ی پرشینه👑🙌😻💘
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
مرسیییی💜
ازه یادم رفته بود:|