𝒮𝒯𝒜ℛ 𝒪ℱ ℳ𝒴 𝒟ℛℰ𝒜ℳ𝒮

پــــایان امتحــــــانات تـــرم اولــــ...

1400/10/11 16:26
371 بازدید
اشتراک گذاری

خب سلام به همگی:)

تو این پست میخوام درمورد امتحانات ترم اولمون بگم و این چیزاااا

خب راستش امتحان ما دقیقا دوشنبه ۲۹ آذر شروع شد که امتحان قرآن داشتیم و خب آسون بود

چهارشنبه چون شب قبلش یلدا بود خانم معلممون گفت درس و امتحان نداریم(با اینکه همشو جمعه فرستاد برامون😐)

بعدش چهارشنبه امتحان هدیه ها دادیم که خیلییییی سخت بود یعنی غیر کتاب از بقیه جاهاشم سوال اومده بود ولی خب من همشو خونده بودم

منم ۱۵ دقیقه بعد برگمو تحویل دادم و حدودا ۴۵ دقیقه زیر سایه حسودی بچه ها نقاشی میکشیدم😐

شنبه امتحان فارسی داشتیم و خدایی بعضی جاهاش آسون بود ولی بعضی جاهاش سخت منم بعد ۳۰ دقیقه تحویل دادم و زیر سایه حسودی بچه ها نقاشی کشیدم😐

دوشنبه هم امتحان علوم دادیم منم دوتا غلط داشتم و خب اینم آسون بود و بیشتر سوالا از لایه های درونی زمین و آتش فشانها بود... بچه هام غلطای خیلیی ضایع ای داشتن (مثلا یکی از بچه ها نوشته بود در اثر فوران آتش فشان ها زلزله رخ میدهد😐💔)

چهارشنبه امتحان مطالعات داشتیم و روز دوشنبه خانم معلممون گفت فردا (سه شنبه) امتحان هدیه میگیرم ولی خب ما مخالفت کردیم و گفت کنسلش میکنم

امتحان چهارشنبه خیلییی خوب بود چون هم شفاهی بود و اینکه دانش آموزا از همدیگه میپرسیدن...شاید اگه بخوام بگم بهترین امتحان زندگیم بود

امروزم که شنبه بود امتحان ریاضی رو دادیم و بالاخره ترم اول با اراده بسیار من تموم شد و بالاخره آزااادیییییی

خب امروز که همین امتحان ریاضی رو داشتیم تقریبا سوالاش آسون بود ولی با اینحال همه میگفتن خانم معلم این سوال تو درس ما نیست😐

چندتا سوال از عدد صحیح بود و بیشترش کسر و اعشار بود کلا

اول نفر نرگس تموم کرد (منو نرگس کلا زرنگ ترینای کلاسیم) و بعد منو بعدش زهرا و بعد ستایش و خلاصه کلا ۶ نفر بودیم که زنگ خورد و رفتیم حیاط

بعدش بجای کلاس رفتیم تو سالن و همش به حرف زدن گذشت و بعد ۲۰ دقیقه رفتیم سر کلاس که بازم هیچکس تموم نکرده بود😐💔

خلاصه بعد چند دقیقه خانم معلم برگه همه رو گرفت ازشون و بعد تک تک سوالا رو پای تخته توضیح داد منم ۲ تا غلط خیلییی کوچیک داشتم اونم این بود که بجای ۲ نوشته بودم ۳😐 کلا گند زده بود به همه‌ی محاسباتم و درآخر جواب غلط بود....دومین غلطی که داشتم یه سوال ۴ گزینه ای بود و خب اونم زیاد بزرگ نبود که بخاطرش ناراحت باشم

بعدش با بابای نرگس اومدیم خونه و فعلا دارم هدیه های آسمان میخونم فردا یا دوشنبه دقیق نمیدونم امتحان داریم

خیلیییی متنفرممم از هدیه هاااا😐

بعدشم خب دیگه فردا کلاس نجوم دارم و بعدا تو یه پست مفصل توضیح میدم درموردش

برای این پست بسه دیگه

خب آنیو^^

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)


11 دی 00 20:07
سلااامممم کیوتمممم من سانام😃 وبلاگتو یادمهه هعییی چی میکشی تو با این معلمت:| معلومه زرنگیاااااا😂❤ موفق باشییییی
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 دی 00 20:09
سلام اسم من لیساست خوشبختم 
من هنوز امتحانات ترم اول شروع نشده 
من کلاس پنجمم تو کلاس چندمی 
میشه من و تو باهم دیگه دوست اینترنتی باشیم 
اسم توچیه عزیزم 
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
عزیزم ما قبلا باهم دوست شدیمااا😐
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
11 دی 00 22:14
چه عالی ولی برای ما تازه اولاشه، تا الان قرآن هدیه و ریاضیو دادیم، حضوری
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
مرسی
فکر کنم ما زود امتحانامون شروع شد چون تا الان هیچکس امتحان نداده🙂
سایهسایه
12 دی 00 0:08
من امتحان امروز مشخصا دبیر جوابارو میگقت😂
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
عههه😂
ما معلممون بیاد سرکلاس اول یه داد میزنه بعد برگه هارو میده😐
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 دی 00 4:21
سلام دنبال شدی لطفا دنبال کن
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
سلام ممنون اوکی