𝒮𝒯𝒜ℛ 𝒪ℱ ℳ𝒴 𝒟ℛℰ𝒜ℳ𝒮

IM... :)

1400/10/10 19:53
192 بازدید
اشتراک گذاری

Hi

?How are you cutes

I'm tahora

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

های گایز

ایم طهورا...تازه اومدم وبلاگ خوشبختم

(قبلا حدود ۱ سال و خرده‌ای وبلاگ داشتم که پاک شد...چند وقت پیش دوباره وبلاگ زدم بازم پاک شد:| امیدوارم این یکی پاک نشه)

خب من ۱۲ سالمه و امسال ششمم و دغدغه های تیزهوشان دیوونم کرده:|

و آرمی و بلینک هستم و کمی اکسوال...بایستام تهیونگ، لیسا و کای

مولتی فن نیستم...از هیترا کلا تنفر ذاتی دارم و قابل تعقیر نیست

بزرگترین آرزوم کنسرت بی تی اسه (یعنی آرزوی هر آرمی‌ای همینه... ولی متاسفانه برای افراد خیلی کمی از ایرانیا امکان پذیره...منم تا عمر دارم حرص اینو میخورم:|)

رنگ مورد علاقم خاکستری و سفیده و خببب حیوون مورد علاقم گربه

تو خونواده خیلی کم جمعیتی دنیا اومدم و خب بیشتر از همه چی تنهایی رو میدوستم:)

در آینده شاید دکتر شیمی یا ستاره شناس بشم...ولی خب احتمالم داره هیچکدومشو نشم!!

خببب معمولا دوست دارم گوینده باشم تا شنونده ولی با اینحال پیش از حد خجالتی‌ام

عاشق دنیای ماورا و تقریبا یه خون آشامم(دندونای نیش خیلییی تیزی دارم که به خون آشام معروفم میکنه)

و علاقه زیادی به وندیگوها دارم (تلفظ اسمش باعث مرگه ولی من غیر قابل پیش بینی‌ام که به همچین چیزی علاقه دارم:)

خب دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه!!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

پسندها (7)

نظرات (11)

Raha:)Raha:)
10 دی 00 20:00
سلام طهورا جون من رهام :
مهارت های زیبای من:تموم کردن 200 گیگ نت تو 24 ساعت😁24 ساعت حرف زدن🤣یه سریال 6 فصله رو تو یه روز تموم کنم🙄
کارتون مورد علاقم:آژدها آرزو ها و میچل ها علیه ماشین ها😊 فیلم مورد علاقم:آتش بس (1 و 2)🙃سریال مورد علاقم:شمعدونی و آب پریا😎
اهنگ مورد علاقم:love nwantiti از Ckay 🎹  حیوون مورد علاقم:سگ😜 خب اینم از من
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
سلام عزیزم خوشبختم
منم طهورام
علاقیات خاصی ندارم (کلا غیر قابل پیش بینی ام یعنی علاقه هام دائم نیست)
خوش وقتم از آشناییت
Raha:)Raha:)
10 دی 00 20:02
منم عزیزم اگه خواستی دنبالم کن راستی منم مثل تو درگیر تیزهوشان🙂
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
حتما♡
خب من اونقدرام درگیر نیستم...بیخیال کلاسمونم:/

10 دی 00 21:18
سلام طهورا جون من ریحانه ام  
 
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
سلام عشقم خوشبختم^^
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
10 دی 00 23:07
سلام طهورا جان خوبی 
میشه ما باهم دیگه دوست بشیم 
من پایه ام تو پی 
وای عجب هودی قشنگی 
من لالیسام
خوشحال میشم من را لیسا صدا کنی 
دستات هم نانازه
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
سلام کیوتم مرسی^^
حتما
مرسییی
خوشبختم لیسا جون
دستای من نیست😅
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
10 دی 00 23:07
فالویی فالوم کن
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
حتما مرسی

10 دی 00 23:29
دوباره خوش اومدی
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
ممنونممممم💜

10 دی 00 23:29
❤💛❤💛
✿•selva•✿✿•selva•✿
11 دی 00 8:55
سلام عزیزم.خوش اومدی
دنبال شدی خوحال میشک دنبال کنی
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
سلام مرسیی
حتما ممنونم❤

۱۷۰ تایی شدنت مبارک

11 دی 00 10:39
سلام خوش اومدی به نی نی وبلاگ😍❤
اسن من اسرا هست☺🌼
منم آرمی و اکسووالم اما کم😐
منم دندون های نیشم تیز و کمی بلند هست ☺
مهارت های منم عین رها جان هست😂😐

امیدوارم موفق باشی❤😘
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
سلام مرسی
خوشبختم خیلی❤🙂
اومم چه خوب!!!
مال من خیلیییی بلنده...کلا هرکی ندونه فکر میکنه خون آشامم😂💔
منم تقریبا:/

مرسی همچنین😍❤
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
11 دی 00 10:55
خوشبختم دختری
فک میکنم قبلا باهم آشنا شدیم^^
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
منم همینطور
آره
✿•selva•✿✿•selva•✿
11 دی 00 16:58
مرسی عزیز دلم.ایشالله شما هم 100000000 تایی بشی😍
𝓣𝓐𝓗𝓞𝓞𝓡𝓐
پاسخ
مرسیییی😍💕